Lite sen är lilla jag..

Något som alla skulle ha haft i sommras är nog SOLGLASÖGON!! (jag vet att jag är lite sen med det men senare ska jag lägga ut flera olika vinteroutfits !!)


Men här är solglasögon som jag tycker är snygga och alla borde ha.





Hitta de på netaporter.com och mina favoriter är oversized & aviator


Och tänk er dessa solglasögonen sedan det här:



Håret så där och en t-shirt som hon har eller:




Ett par leggings så klart som de:



Ett hårband som har formen som denna,men jag hittade inga vidare mönster men samma form i alla fall:



Och sist kanske ett par söta ballerina skor =) 







Kommentarer
Postat av: zura

hej, vilken fin blogg du har! Kolla gärna in vår blogg om du vill skratta lite. :)

2008-12-05 @ 22:11:40
URL: http://zura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0